loading...
دانلود فیلم 46 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 67 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

مکانی: من و نیلسون مشکلی با هم نداریم

... من و نیلسون مشکلی با هم نداریم ... من و نیلسون با هم مشکلی نداریم. ... سوشا مکانی نیلسون ...

مکانی: من و نیلسون مشکلی با هم نداریم | میهن پست

... وضعیت پرسپولیس همیشه خوب است و با حضور دایی هم در این ... مشکلی با هم نداریم. ... مکانی تصریح ...

خبرگزاری تسنیم - مکانی: من و نیلسون مشکلی با هم نداریم

تمام تیم معتقدند فصل موفقی خواهیم داشت مکانی: من و نیلسون مشکلی با هم نداریم

مکانی: مشکلی با نیلسون ندارم/ درخشان تشخیص …

مکانی: مشکلی با نیلسون ندارم/ درخشان تشخیص می دهد چه کسی بازی ... هیچ درگیری خاصی بین من و نی ...

نیلسون - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

مکانی: من و نیلسون مشکلی با هم نداریم/نیلسون: ... من و نیلسون با هم مشکلی نداریم.

سوشا مکانی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

من و نیلسون در کنار هم تمرین ... مکانی: من و نیلسون مشکلی با ... من و نیلسون با هم مشکلی نداریم.

جام نیوز :: JamNews - می‌دانستم نیلسون در …

... ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم و ... من و نیلسون هیچ مشکلی ... و هیچ حرفی نزدم. مکانی ...

کاظمی: مشکلی به نام پرسپولیس نداریم

... مشکلی به نام پرسپولیس نداریم ... با پرسپولیس را مشکل ندانست و ادامه…,کاظمی: مشکلی به ...

نیلسون: پرسپولیسی ها مرا بخواهند سال به سال …

تماس با ما Contact Us +10. 10 ... نیلسون: پرسپولیسی ها مرا بخواهند سال به سال تمدید می کنم/ جام از ...

تا سوشا و نیلسون را داریم هیچ دروازه‌بان دیگری لازم نداریم ...

... سوشا و نیلسون در ... بخش مشکلی وجود داشته باشد و هر ... با رشد ۱۱۸ درصدی قیمت و ...

خبرگزاری تسنیم - دایی: قصد جذب تیموریان را نداریم

صوت و فیلم ; گرافیک و کاریکاتور ; ... دایی: قصد جذب تیموریان را نداریم . شناسه خبر: 423866 سرویس ...

عاشقان شیث رضایی پرسپولیس سرور استقلاله

... من و نیلسون مشکلی با هم نداریم ... مکانی تصریح کرد: ... من و نیلسون با هم مشکلی نداریم.

جام نیوز :: JamNews - مکانی اشتباه کرد به …

* راستی از سوشا مکانی خبر داری؟ - من با سوشا دوست هستم و هیچ مشکلی با هم نداریم. ... نیلسون ...

نیلسون: بروم استقلال؟ شوخی را کنار بگـذارید/ از رقابت با ...

من و علی دایی هیچ مشکلی با هم نداریم. حتی با وجود جذب سوشا مکانی؟! من در دو ... است و ربطی به من ...

گفت و گوی جنجالی و مفصل با سوشا مکانی/ چرا …

گفت و گوی داغ و مفصل با چهره خبر ساز فوتبال ایران، سوشا مکانی

اتفاق هایی که چند وقت گذشته برای او افتاد، سوشا مکانی را به چهره ای جنجالی و خبرساز تبدیل ...

مکانی، نورمحمدی و حاتمی در پایان فصل از …

رضا نورمحمدی، سوشا مکانی و بابک حاتمی 3 ... هم برانکو و هم ... ( با این توضیح که الان من ...

سوشا و نیلسون؛رابطه صمیمانه ای که خیلی زود سرد شد/من هم ...

سوشا و نیلسون؛رابطه صمیمانه ای که خیلی زود سرد شد/من هم ... مکانی و نیلسون ... مشکلی با ...

مکانی: نیلسون را کنار گذاشتند تا گابریل و تادو را …

مکانی: نیلسون را کنار گذاشتند تا گابریل و تادو را ... جدول توزیع مدال‌ها/ آمریکا با درخشش ...

نیلسون: حق من است در دربی بازی کنم /به خاطر …

... شد اما باز هم نیلسون ... نیلسون با این وجود ... سوشا مکانی است. نه من این را ...

گفت و گوی پر از حاشیه و مفصل با سوشا مکانی/ چرا …

گفت و گوی پر از حاشیه و مفصل با سوشا مکانی ... بعد که سرمربی ام به تیم جوانان کوثر رفت، من هم ...

زندگی دروازه‌بان پرسپولیس

... مشکلی با جدایی‌ات نداریم. ... با هم برقرار کردیم و ... گفتم من نیلسون هستم و از ...

برای سوشا مکانی که تمرین پرسپولیس را به سخره …

... سوشا مکانی و ... در رقابت با نیلسون برای حفظ ... های موی جوون پسند من و شما موافق ...

بیرانوند: من بیایم سوشا نمی‌ماند/ پرسپولیس با من

... پیوست و سوشا مکانی هم در ... پرسپولیس هم گفت: من با سوشا مشکلی ندارم ... نداریم, بازیکنی که ...

سوشا مکانی و دوست دخترش

دانلود فیلم و کلیپ رقص سوشا مکانی با ... سوشا مکانی و نیلسون. ... و من نمی‌دانم چه مشکلی با ...

35 گزینه دروازه‌بانی روی میز پرسپولیس :: ورزش 3

... و نیلسون و ننزیچ را هم ... و مشکلی با او نداریم اما اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، دست من ...

35 گزینه دروازه‌بانی روی میز پرسپولیس

... و نیلسون و ننزیچ را هم ... و مشکلی با او نداریم اما اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، دست من ...

تا آخر فصل نیمکت‌نشین باشم، اعتراض نمی‌کنم …

... مشکلی با علی دایی ندارم، او مربی من است و فوتبالم را مدیونش هستم، تا آخر فصل هم اگر بیرون ...

دایی: خودم تصمیم می‌گیرم بمانم یا بروم/از سمت دوست و

وی در خصوص حضور سوشا مکانی در ... هیچ مشکلی نداریم و خیال‌مان ... داشت و هم از سمت ...

گزارش: پرسپولیس و همه گزینه‌های گلری موجود :: ورزش 3

از بیرانوند تا نیلسون و ... مشکلی که برای سوشا مکانی به ... هم موافقت ضمنی خود را با ...

خانمی که سوشا مکانی را به نروژ برد - 56

سوشا مکانی به تازگی قرارداد خود را با تیم ... و نکونام هم می ... زمانی و مکانی ...

خانمی که سوشا مکانی - 46 - wwwkhabar.ir

خانمی که سوشا مکانی ... ماجرای سوشا و عکس جنجالی اش با ... با فردوسی پور مشکلی نداریم ...

فریاد درخشان با عصبانیت: دیگر عباس زاده را با

در آن شرایط و بین دو نیمه چه صحبتی با سوشا مکانی ... نیلسون زد و هر ... من هم حداقل با 10، 12 ...

فولاد باز هم پرسپولیس را برد؛ این بار جام …

1/26/2014 · Video embedded · ... روشن شد و با درخشش مکانی و از دست ... با دخالت نیلسون ... من هم ماند یکی ...

آذر 1392 - علیرضا حقیقی یاقوت سرخ - Blogfa

... به حقیقی نداریم و به همین ... مشکلی؟ من خودم اول فصل با توجه به ... کرد و من هم او ...

شهبازی: قرارداد منصوریان مشکلی ندارد/ شکایت …

کارلوس کی روش بعد از بازی ایران-عمان چه گفت؟ - آکا

حمله به سوشا مکانی با صفحه ... نداریم! در دیپلماسی ها و رایزنی ها ... من و لوبانف هم ...

صادقیان: دوست دارم علی کریمی برگردد

مشکلی نداریم دیگه ... من با همه هم‌تیمی ... * شاید به‌خاطر این‌که نیلسون متاهل است و هیچ ...

وکیل طارمی در 20 بند ناگفته‌ها را بیان کرد/ گفت …

فوتبالی‌ترین | سوشا مکانی آزاد شد

... هم می‌توانستیم برنده باشیم و هم ... من، فرشاد و کمال هیچ مشکلی با عالیشاه نداریم ...

دقیقی: با تدبیر ... - samadtb60.blogfa.com

... نکند من مشکلی با جلالی ... با نیلسون، سیدجلال ... باشد و من هم بتوانم ...

بازگشت دروازه بانی که روزی چشم کی روش را گرفته …

در مقاطعی آودوکیچ و نیلسون کوریا و ... است و سوشا مکانی هم ... و گفت: من دو سال دیگر با ...

اخبار فوتبال » آنالیز شماره یک ها/اگر رحمتی دروازه …

... لیگ به شمار می رود و مکانی یکی از ... و هند هم تراز با بردن ... با لاپوشانی مشکلی ...

اتفاقی خجالت آور؛ در تیم پرسپولیس!

... سوشا مکانی , ... نیلسون روبرو شد و حتی گفته می ... که نشان دهند با هم مشکلی ندارند قبل ...

گزارش فارس از بازیکن‌سالاری در پرسپولیس در سایه …

این موضوع همان روز با واکنش نیلسون روبرو شد و حتی ... دهند با هم مشکلی ... نداریم اما ...

مصاحبه جذاب و حاشیه ای با دروازه بان جنجالی - مجله ...

... که در چند وقت گذشته برای او افتاد، سوشا مکانی را به چهره ای جنجالی و ... مکانی را ...

ورزشی - daly.rozblog.com

ارتباط با ما; موضوعات ... کامپیوتر و ...

هم گرایی بازیکن زن برزیلی در المپیک 2016

دفاع به سبک اصفهانی/مگه خسوس و نیلسون چه ... بایرن مونیخ مشکلی با حضور من ... کلمبیایی و هم.

رحیمی و پرسپولیس به هم رسیدند

... استقلال / رحیمی و ... مکانی: ... کنیم من هم با اینکه ساعت 7 ... سليماني رسيد و او هم با شليک 25 ...

پاسخ کریم به برانکو برای ماندن در پرسپولیس | …

... کنم و من نه درباره سوشا مکانی و ... شود و وقت برای مذاکره با من و ... من وقت زیاد است و مشکلی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 6,165
  • بازدید کلی : 19,188