loading...
دانلود فیلم 46 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 40 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم - ایسنا

... اش از این باشگاه به فیفا را ... هاشمیان، مهاجم پیشین ... شکایت نکرده و نمی‌کنم.

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم

وحید هاشمیان مهاجم پیشین پرسپولیس شایعاتی درخصوص شکایت‌اش از این باشگاه به فیفا ... مرغ و ...

خبرگزاری فارس - هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم ...

... به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم. ... هاشمیان: به فیفا شکایت ... به فیفا شکایت نکرده‌ام و ...

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم | وحید هاشمیان

... این باشگاه به فیفا را ... هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم. وحید هاشمیان، مهاجم ...

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم

... به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم : ... به فیفا شکایت نکرده و ... هاشمیان: به فیفا شکایت ...

ایسنا - هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم عکس: ...

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم/ مشکلم …

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم/ مشکلم را با سیاسی در میان گذاشته بودم وحید هاشمیان ...

هاشمیان: از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم

... از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم. ... وحید هاشمیان ... «من به فیفا شکایت نکرده و ...

هاشمیان: از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم

... این باشگاه به فیفا را ... شکایت نکرده و نمی‌کنم. ... وحید هاشمیان در گفت‌و‌گویی که ...

هاشمیان: از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم

... شکایتش از این باشگاه به فیفا را ... هاشمیان: از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی کنم.

از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم / …

از پرسپولیس به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم ... «من به فیفا شکایت نکرده‌ام و ... هاشمیان به ...

هاشمیان: از پرسپولیس به فیفا شکایت نمی‌کنم | …

... از پرسپولیس به فیفا شکایت نمی‌کنم. ... وحید هاشمیان در گفت‌و ... به فیفا شکایت نکرده‌ام و ...

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

... می‌شوم به فیفا شکایت ... هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه ... موضوع صحبت نمی‌کنم ...

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا | …

... می‌شوم به فیفا شکایت ... هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه ... موضوع صحبت نمی‌کنم. ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد | …

... به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در ... شکایت کردم و کمیته ... با وحید هاشمیان نکرده ...

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

... سابق این باشگاه گفت که به دلیل وصول نشدن طلبش، شکایت خود را خارج از ... موقت و دائم (+عكس) ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد | …

... به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در ... شکایت کردم و ... نمی‌کنم تا این مسئله به ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد

... به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در ... شکایت کردم و کمیته ... با وحید هاشمیان نکرده ...

هاشمیان: شکایتم از پرسپولیس را به فیفا می‌برم

... صحبتی با وحید هاشمیان نکرده ... نمی‌کنم تا این مسئله به ... چگونه درخشید و به ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید کرد:مجبورم به فیفا شکایت

مجبورم به فیفا شکایت ... درگیری تماشاگران و شلیک گاز اشک ... وحید هاشمیان پرسپولیس را ...

شکایت وحید‌هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

... از یکی از مدیران سابق این باشگاه گفت که به دلیل وصول نشدن طلبش، شکایت ... و مداحان ... فیفا به ...

ایران اسلامی - هاشمیان، مربی تیم آلمانی شد

وحید هاشمیان، ملی پوش اسبق فوتبال ایران به کادر فنی تیم سابق خود در بوندس لیگا پیوست.

وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا شکایت کرد!

... می‌شوم به فیفا شکایت ... هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه ... موضوع صحبت نمی‌کنم. ...

اخبار فوتبال » وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت

... به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در ... شکایت کردم و کمیته ... با وحید هاشمیان نکرده ...

کریمی و هاشمیان بدترین خریدهای تاریخ باشگاه …

کریمی و هاشمیان بدترین خریدهای تاریخ باشگاه بایرن مونیخ؟ جمعه 7 آذر 1393 ساعت 17:06

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا | …

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا. ... کرد و اگر به ... شکایت کنم.» هاشمیان اما ...

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا | …

... می‌شوم به فیفا شکایت ... شکایت کنم.» هاشمیان اما حاضر ... موضوع صحبت نمی‌کنم. ...

فیفا تولد وحید هاشمیان را تبریک گفت ظهر …

هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم. 1 سال پیش. هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم.

شکایت هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

... می‌شوم به فیفا شکایت ... هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه ... موضوع صحبت نمی‌کنم. ...

فیفا ۴۰ سالگی هاشمیان را تبریک گفت ظهر …

تبریک اینستاگرامی به هاشمیان از سوی فیفا. ... هاشمیان: به فیفا شکایت نکرده و نمی‌کنم.

ایران اسلامی - هاشمیان، مربی تیم آلمانی شد

وحید هاشمیان، ملی پوش اسبق فوتبال ایران به کادر فنی ... بوندس لیگای b است و شانس چندانی ...

ایران اسلامی - فیفا دوپینگی بودن بازیکن عراق را …

آمریکا پرداخت هرگونه باج به ایران را رد ... فیفا دوپینگی بودن بازیکن عراق را تأیید ...

خطر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس بخاطر شکایت وحید هاشمیان

شنا و شیرجه; دو و ... خطر کسر 6 امتیاز از پرسپولیس بخاطر شکایت وحید هاشمیان یکشنبه 16 آذر 1393 ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد

... می‌گذرد و من تا به امروز ... به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در این ... شکایت کنم. ...

وحید هاشمیان پرسپولیس را تهدید به شکایت کرد

... تهدید به شکایت به فیفا کرد. هاشمیان که در این چند ... باشد و قابل ... تهدید به شکایت ...

جام نیوز :: JamNews - دردسر جدید سرخ ها؛ خطر کسر 6 …

... به فیفا شکایت نکرده و فقط به ... به هاشمیان گفت ... شکایت نکرده و نمی‌کنم ...

شکایت وحید هاشمیان از پرسپولیس به فیفا

... می‌شوم به فیفا شکایت ... هاشمیان طلبکار است و مثل بقیه ... موضوع صحبت نمی‌کنم. ...

شکایت هاشمیان از پرسپولیس در فیفا؟

شکایت هاشمیان از ... گونه صحبتی با وحید هاشمیان نکرده ... تیم چگونه درخشید و به ...

وحید هاشمیان | طرفداری - tarafdari.com

... دلم برای طارمی و آزمون می‌ سوزد؛ یک‌ بار نگفتند ... کنایه جالب هاشمیان به آنالیزهای ...

هاشمیان: مجبورم شکایتم از پرسپولیس را خارج از …

... با وحید هاشمیان نکرده ... نمی‌کنم تا این مسئله به ... شکایت میکرد به فیفا و ...

roozno.com

آخرین اخبار روز ایران اصلاح طلبان انتخابات اقتصادی ورزشی حوادث پزشکی سینما دانشگاه کنکور ...

واکنش وحید هاشمیان به تبریک فیفا - 47

واکنش وحید هاشمیان به تبریک فیفا ... ساعتی پس از تعلیق روسای فیفا و ... شکایت مرکز پزشکی فیفا ...

یک دعوت ، صعود به جام جهانی و چند مدعی/ هاشمیان: اگر …

وحید هاشمیان از توپی می گوید که سال 2005 گل کرد و ایران به جام جهانی رفت. ... پاته و املت ...

هاشمیان: پولی که از پرسپولیس می خواهم حق من است

... خانه مصاحبه • هاشمیان: ... *طارمی و رضائیان به خاطر نوع جدایی شان از پرسپولیس از هواداران ...

هاشمیان:اصرار ندارم با زور مربیگری کنم

هاشمیان: اصرار ... و پرتغال که تیم سوم گروهش بوده و خوب هم بازی نکرده به فینال ... به فیفا شکایت ...

فیفا تولد چهل سالگی هاشمیان را تبریک …

با وحید هاشمیان از خاتمی تا برادر شهیدش

... شد من به فیفا نامه دهم و از تیم ... از من شکایت کردند و آقای ... نمی‌کنم چرا که ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | نتایج جستجو بدنبال : شکایت ...

14:29 - باشگاه استقلال از روشن شکایت ... 04/28 - شکایت و شکایت‌کشی در استقلال! / روزنامه ...

www.jameparsi.ir

... ببینید نتایج زنده والیبال فوتبال داخلی و خارجی لیگ برتر ایران و انگلیس، آلمان,ایتالیا ...

مصاحبه و گفتگوی شنیدنی ۲ ساعته با وحید هاشمیان

... کرد ایران به فیفا و فدراسیون آلمان شکایت کرده و اگر نتوانی رضایت ... نمی‌کنم) ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 6,068
  • بازدید کلی : 19,091