loading...
دانلود فیلم 46 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 48 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

جباری: به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم

مجتبی جباری هافبک پیشین استقلال و تیم ملی که سال های پایانی فوتبالش را در قطر می گذارند در ...

اخبار فوتبال » جباری: به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم

جباری: به بازنشستگی فکر ... به گفته خودش، او ... بهبود یافت و هم اکنون می توانم با ...

جباری: به بازنشستگی فکر نمی‌کنم

... به بازنشستگی فکر نمی‌کنم ... بدون تفكر فكر هم نمي‌كنم. زلاتكو به موفقيت ... جباری ...

جباری: به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم - سایت …

مجتبی جباری هافبک پیشین استقلال و تیم ملی که سال های پایانی فوتبالش را در قطر می گذارند در ...

کلمات کلیدی - جباری

... های ویژه ای هم برای ... جباری ستاره ... وی با فردی به نام ریحانه جباری ...

جباری رفت و پشت سرش را هم نگاه نکرد

این روزها بعید می‌دانیم بازیکنان به ... جباری رفت و پشت سرش را هم ... همكاران ما هم كه ...

جباری:الاهلی را به استقلال ترجیح میدهم

جباری:الاهلی را به استقلال ... به گزارش ... به طورکامل بهبود یافت و هم اکنون می توانم با نظر ...

کلمات کلیدی - بازنشستگی

استفاده از فايل هاي پيوست به صورت ... چـــت کلمات کلیدی بازنشستگی. ... فکر هم نمی‌کنم

کلمات کلیدی - نمی‌کنم

دیگو کاستا: فکر نمی‌کنم به همین‌شکل بتوانم گلزنی ...

جام نیوز :: JamNews - الاهلی را به استقلال ترجیح می‌دهم!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مجتبی جباری ... به بازنشستگی فکر نمی کنم. ... فکر هم نمی کنم.

رحمتی در مصاحبه بایورواسپورت/به مرگ هم فکر می …

آن بازی را هرگز فراموش نمی کنم. ... به بازنشستگی رحمتی در مصاحبه بایورواسپورت/به مرگ هم فکر ...

تصمیم زهرا نعمتی برای آینده/ دیگر به المپیک فکر هم نمی‌کنم!

تصمیم زهرا نعمتی برای آینده/ دیگر به المپیک فکر هم نمی‌کنم! ... جباری و منتظری با ... بازنشستگی ...

اخبار ورزشی - fun20.org

آغاز به کار مهدوی کیا به عنوان مربی هامبورگ آغاز به کار مهدوی کیا به عنوان ...

جباری: استقلال پول خرید مرا ندارد :: ورزش 3

... مجتبی جباری این بار به دنبال ... خیلی توجهی به این مسائل نمی کنم. ... به شکست نفت فکر ...

بازگشت جباری و منتظری به استقلال منتفی می‌شود؟

بازگشت جباری و منتظری به ... منتظری و جباری هم در ... گذشته و به فصل قبل فکر نمی‌کنم

ارتش برانکو علیه لخویا (گزارش تصویری)

جباری: به بازنشستگی فکر هم ...

فوتبال ایران

... بود و فکر هم نمی‌کنم در شرایط ... دولت درباره بازنشستگی مجوز ... جباری به ...

جباری تمایلی برای رفتن به کرمان ندارد/می خواستم …

... به اردو دعوتت نمی کنم تا به ... آقای کیروش فکر دیگری برای این ... جباری تو هم به ...

رحمتی: نه تنها به بازنشستگي بلكه به مرگ هم فکر

... نه تنها به بازنشستگي بلكه به مرگ هم فکر مي ... فراموش نمی کنم. ... به بازنشستگی. ...

عنایتی: فکر نمی کنم تا 5 سال آینده کسی رکورد مرا …

واکنش پیشکسوت استقلال به شکست آبی پوشان؛ کنعانی ... فکر نمی کنم تا 5 سال آینده کسی رکورد ...

رونالدو: زندگی در مادرید را به پاریس ترجیح می دهم؛ …

... زندگی در فرانسه فکر نمی کنم. ... همون مالمو هم ک ... شد پاسخ مجتبی جباری به آنها که ...

فابیو جانواریو ستاره سابق تیم فوتبال استقلال …

... صلیبی بهبود یافته و حتی تمریناتش را در شهر کاسکول آغاز کرد اما به یکباره تصمیم عجیبی ...

بازی استقلال و پیکان را تماشا میکنم | یک روز هم به

منصوریان مربی جوانی است و فکر می کنم اگر به وی زمان ... یک روز هم به ... تیم صحبت نمی‌کنم!

بازگشت جباری به تمرینات الاهلی (عکس) / …

... بازگشت جباری به ... فکر نمی کنم از احمدی ... وضعیت مدیریت صندوق‌های بازنشستگی بحرانی ...

دلیلی عجیب برای نیامدن جباری به استقلال

دلیلی عجیب برای نیامدن جباری به ... برانکو به ترکیب تیم برنده دست ...

مصاحبه ها - اسکار

... پیدا نکردم و فکر هم نمی کنم بتوانم ... رود، تصمیم به بازنشستگی ... مجتبی جباری به تمجیدی ...

ژاوی: آرزویم مربیگری در بارسلونا است؛ امیدوارم …

این موضوع را پنهان نمی کنم. ... حتی فکر کردن به این که ژاوی نسل بی نظیر ... فکر کردن بهش هم ...

مظلومی: پرسپولیس را با مربی درجه یک خارجی هم می …

من هم فکر می‌کنم ... اصلا ربطی به صحبت‌های او ندارد چون جباری به عنوان ... برای بازنشستگی به ...

حدادی‌فر: امسال باید جام بگیریم :: ورزش 3

وی درباره فینال جام حذفی هم گفت: ... فعلا به هیچ چیزی فکر نمی‌کنم و ... جباری: منصوریان، نیاز به ...

مصاحبه با ورزشكاران - tebyan.net

کاشف بازیکنانی چون آندرانیک تیموریان ، مجتبی جباری ... هم به سراغ ... به بازنشستگی فکر ...

کاپ | جباری:برهانی،وحید وحنیف مستحق این …

جباری با اشاره به روز ... فکر می کنم حالا هم با طالب ... توتی فاصله زیادی تا بازنشستگی ...

فتح‌الله‌زاده به پدرم توهین کرد - سایت خبری …

به استقلال گل بزنم، خوشحالی نمی‌کنم. ... که هیچ وقت فکر نمی ... کرد و من هم با مشت به ...

سیامک انصاری و همسرش از ازدواج و زندگی …

... میگویند+عکس,و سیامک انصاری که در 42 سالگی ازدواج کرده در این مصاحبه به موضوعات مختلفی چون ...

منتظر افشاگری ام باشید/افرادی که به استقلال …

... فیفا به من تاکید می کرد که فوتبالیست های عراقی و سوری و دیگر کشورهایی که درگیر جنگ هستند ...

امیر قلعه نویی از زندگی شخصی اش می گوید ، برنامه …

دیدم همه به هم نگاه ... با این همه من گفتم قبول نمی کنم. ... در مورد آینده چطور به بازنشستگی فکر ...

جام نیوز :: JamNews - اظهارنظر مدیربرنامه های جباری در ...

مدیربرنامه های مجتبی جباری ... می ماند و فکر نمی کنم ... حالا هم از ترس زده به کی ...

می خواستند روحانی و عارف را هم رد صلاحیت کنند؟/ …

به گزارش نامه ... و سریال ها همیشه آن مالکان بی انصاف اینگونه تهدید می کنند و گاهی هم برای به ...

راگنار سیگوردسون: انگلیس فکر می کرد بازی در …

نظر خداداد درباره حضور طارمی و رضاییان در ترکیه/هم ... نمی کنم; ... فکر می کرد ...

فوتبالی‌ترین | رهبر , فرمانروا , سرلشکر , گلادیاتور! به ...

جباری به معنای واقعی در ... ماهی هم ۵ هزار تومان به تو ... ترک بازنشستگی بعد از ۷ سال ...

سید جلال حسینی، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها

مجتبی جباری هم ... من اینطوری به موضوع نگاه نمی کنم. ... وقتی به این شکل فکر کنند، تلاش شان ...

سید جلال حسینی، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها - …

مجتبی جباری هم بود. ... به خاطر همین همیشه فکر می کنی که تمرین کردن با این بازیکنان سخت است.

شیوه جدید صهیونیست ها برای تصاحب زمین

... در صد متعلق به صندوق بازنشستگی ... جباری و منتظری به ... دیگر به المپیک فکر هم نمی‌کنم .

خداحافظی جباری از هواداران استقلال - 65

خداحافظی جباری از هواداران ... برنامه ای که با تیم ملی شروع و البته با تیم ملی هم به پایان ...

کاپ | دل بوسکه: کاسیاس از دست من ناراحت است

... هم شده است. به گزارش کاپ، ویسنته دل بوسکه که به تازگی اعلام بازنشستگی ... فکر نمی کنم 3 یا 4 ...

عکس/ حمایت پیشکسوتان استقلال از افتخاری

علی جباری، جعفر مختاری‌فر و اکبر کارگر جم ... کاروان المپیک اسپانیا به هم ... به فکر هوادار ...

سید جلال حسینی، از زندگی شخصی و کاری اش می …

مجتبی جباری هم ... من اینطوری به موضوع نگاه نمی کنم. ... وقتی به این شکل فکر کنند، تلاش شان ...

منتظری به همراه جباری در الاهلی ماندنی شد

به گزارش مشرق، مجتبی جباری هافبک سابق استقلال که روز ... به گزارش مشرق، مجتبی جباری ...

نقل و انتقالات استقلال / در لیست ورودی و خروجی …

... (جباری)به امید ... و بیشتر به فکر ... شنبه به دلیل آنچه بازنشستگی خوانده شد ...

سید جلال حسینی، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها - …

سید جلال حسینی، بازیکن محبوب پرسپولیسی ها فوتبالیست ایرانی،سید جلال حسینی

حمله کیهان به رسانه‌ها در ماجرای اسید پاشی

فکر کنم به همین دلیل هم عزیزان ... من به شخصه باور نمی کنم در یک بازه ... بیمه بازنشستگی ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 217
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 686
  • بازدید سال : 6,179
  • بازدید کلی : 19,202